Turing Tumble Community

Translation puzzle book and practice guide

Is it possible to have an editable version of the practice guide and the puzzle book? i wil translate it in Dutch. it would be great to have puzzle books and practice guides in different languages!

I’ve made already a Dutch translation of the book. See https://community.turingtumble.com/t/dutch-translation-of-the-tt-book/331

Can you please do a proof reading?

Luke,

Ik zal bet nalezen en zal je feedback geven, geef me wel wat tijd aub.

Luke,

Zelf ben ik begonnen met de ‘opdrachten’ in het oefenboek in het Nederlands te vertalen
oefenboek

Wie was Turing?
wie was Turing

Intro Turing Tumble (om het een beetje te kaderen voor de deelnemers aan de ‘programmeerclub’)
intro Turing Tumble

Ha Flem,

Fijn dat nog iemand bezig is met vertalen! Om te voorkomen dat je dubbel werk doet, volgens mij zijn de opdrachten uit Turing Tumble Practice Guide 1_0.pdf de zelfde als in 20171019 Turing Tumble Book - Standard Edition.pdf. En die opdrachten had ik al vertaald.

1 Like

Hoe gebruik jij jouw vertaling? Je neemt het Engelstalige boek en neemt dan de print van jouw vertaling erbij?

Ik heb alle tekst in 20171019 Turing Tumble Book - Standard Edition.pdf gekopieerd en in Excel gezet. In kolom B staat het paginanummer en in kolom C de Engelse tekst en in kolom D de Nederlandse vertaling.

Dit kan Paul dan in de PDF verwerken. (Zie zijn bericht in Translations to French and German )

Hello!
I am working with Paul and Alyssa on getting the process started to translate Turing Tumble to other languages. I started a new post in Other Stuff, called Turing Tumble Translations where you can find my contact information. I would love your feedback!
Thanks,
Jodie

Super fijn dit! Ik heb tt gisteren aan mijn zoontje gegeven voor zijn achtsten verjaardag. Hij vind het helemaal geweldig. Alleen het engels was niet zo makkelijk.

We hope to have a Dutch version eventually!

Hi,
Is there any translation for swedish or any of the nordic languages?
I’ll be happy to contribute (swedish).
Eager to start, Christmas is soon here :slight_smile:
Thanks

Hello,
I am sorry I missed this message. We are looking into Nordic languages, including Swedish. Hopefully by Christmas 2020!

Beste FLEM ik ben benieuwd hoe jouw vorderingen gaan?
Groet Alex

Intussen niet meer verder gewerkt aan vertalingen, jij wel?

Nee helaas niet. Er gaat best veel tijd in zitten wat dat betreft.